digital-marketing-1725340_1280

SEO konzultant může zlepšit viditelnost vaší společnosti

Jak vám může pomoci SEO konzultant? Úloha tohoto specialisty je rozmanitá. Jeho hlavním úkolem je pochopit vaše podnikání, zjistit jakým způsobem lidé vyhledávají vaše služby nebo produkty a následně navrhne strategii, jak dostat právě vaší společnost na vyšší místo ve vyhledávači. Proč je to důležitá úloha? Může totiž zajistit mnoha větší návštěvnost vaší stránky a tím zvýšit obraty a objednávky.

Hlavní úkol SEO konzultanta je dostat vás na přední místo vyhledávače.

Jak se mu to povede? Než se začne vytvářet jakákoliv činnost, konzultant musí provést podrobnou analýzu odvětví, ve kterém podnikáte. Co to v praxi znamená? Díky analytickým nástrojům vyhledávače se může konzultant podívat, jak lidé používají tzv. klíčová slova. Jde o samostatná slova nebo fráze, pomocí, kterých vyhledáváme s pomocí vyhledávače.

Ať už hledáme cokoliv, existuje výraz, pod kterým chceme najít určitou informaci. A vyhledávač samozřejmě uchovává přehled zadaných klíčových slov a na jejich základě umí nejen říci, kolik lidí takový výraz hledá, ale také dokáže doporučit vhodné alternativy k zadanému klíčovému slovo.

Tímto způsobem zjistíme, jaké klíčové slovo je nejvyhledávanější a tím pádem s největším množstvím návštěvnosti. Klíčové slovo můžeme přirovnat k frekventované ulici. Naším úkolem není pouze zjistit, která ulice je nejfrekventovanější, ale také jak umístit naší reklamu na této ulici, aby jí vidělo co nejvíce lidí.

Jak probíhá samotné umístění stránky do výsledků vyhledávače?

Pokud máme zájem o SEO služby, musíme si vlastně definovat, co tato zkratka znamená. V angličtině search engine optimization můžeme přeložit jako optimalizace pro vyhledávače. Optimalizovat můžeme náš obsah, který dáváme volně přístupný na internet. V případě SEO je nejčastějším materiálem k optimalizaci webová stránka s textem. Ten je totiž možné formulovat přesně podle našich potřeb.

Než se však podíváme na tvorbu obsahu, který nás může umístit na horní pozice vyhledávače, je potřeba si definovat jednu velmi důležitou věc. Veškerý obsah, který vytváříme, má jediný úkol. Předat něco hodnotného ostatním lidem. Právě ostatní budou hledat informace, na které se naší snahou snažíme odpovědět. Čím lepší a kvalitnější dokážeme nabídnout odpověď, tím spíše budou lidé chtít právě naše informace. Pokud dokážeme zdarma poradit s velkým množstvím věcí, tím spíše si lidé vyberou naší službu kvůli vybudované důvěře v naší značku.

Konzultant umí sestavit odpovídající strategii, pro umístění stránek na vysokých místech vyhledávače.

Na internetu je takovou frekventovanou ulici právě klíčové slovo. Schopný konzultant ví, na které klíčové slovo se zaměřit a které naopak vynechat kvůli případné konkurenci. Naším cílem je získat návštěvnost naší stránky, ne nutně se snažit být na prvním místě pod vyhledávací frází. Klíčem k úspěchu je porovnat naše možnosti a zjistit, kde máme největší šanci uspět.

Proč má cenu dávat lidem informace zdarma, když je naším cílem prodávat zboží a služby?

Lidé nakupují na základě důvěry. Jak se buduje důvěra s lidmi, které neznáme? Nejdříve je potřeba dát možnost poznat naší společnost nebo službu. Zjednodušeně dát o sobě vědět. A pokud se s námi lidé seznámí, je dobré udržovat kontakt.

V našem případě to znamená zásobovat případné publikum dalšími hodnotnými informacemi, ze kterých budou mít užitek a budou se pro ně vracet. Jakmile si lidé zvyknou za námi chodit pro určité informace, stáváme se v jejich očích odborníkem a díky tomu získáváme jejich důvěru. Čím více důvěry máme, tím spíše od nás nakoupí. A to je cílem naší informační snahy.

Co si myslíte o sdílení kvalitního obsahu na internetu, je to dobrá cesta k rozšíření vašeho podnikání? Napište nám komentář.

Napsat komentář